Translate to a different language

vrijdag 17 maart 2017

Ravi is ziek

Maandag ochtend 13 maart ben ik met Raviki naar de dierenarts gegaan in Frankrijk.
Precies 1 week geleden meldde ik voor het eerst dat haar artrose haar meer opspeelt.
Nu dus mn twijfel, het gaat zo snel slechter met haar.!
Wat een geluk de dierenarts is Belgische en spreekt ook Nederlands.
Direct wordt ik in een anti stralingspak geholpen, we gaan Röntgenfoto's maken.
Zonder twijfel krijg ik direct antwoord en sta de foto aan te staren.
Ravi heeft zware bot aantasting, aggressive botkanker met uitzaaien in de longen.
Slik...
Met extra sterke medicijnen gaan we zo snel mogelijk naar familie in Nederland.
Het gaat echt met stappen achteruit.
Vrijdag 17 maart,
Haar laatste dag.
Verwennen met alles wat ze lekker vind, knuffel...
Vaarwel mn lieve ziel.
Jij hebt mij 11 jaar gelukkig gemaakt, getroost in moeilijke tijden.
Je bent mn prinses, reismaat, als mn kindje.
Je hebt een ongelooflijk honden leven gehad.
36 verschillende landen gezien en besnuffeld.
Altijd met enthousiasme de omgeving verkent en je overal thuis gevoelt als de camper maar in de buurt was.
Je bent een super hond!